Nina <3

För er som är vin vän på fb, följer mig på instagram och twitter, så vet ni kanske att jag har förlorat en sv mina kaniner. Det var Nina som dog. Hon var helt underbar och jag saknar henne otroligt. Tror egentligen ingen riktigt fattar hur ont det gör. Det är som om att jag skulle förlora min syster! Och jag hatar det. Det var lite som en plötslig spädbarns död. Hon var aldrig lika pigg och stark som Miley var. Medans Miley växte så var Nina pytte liten. Hon slutade äta och orkade inte resa sig tillslut. Det var bara skinn och ben kvar. Hon och Miley är mitt allt. Kommer då en ny kanin på onsdag. Vi får hoppas att det går bra och att hon och Miley kommer överens. Kommer inte blogga här på ett tag så ni vet. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback