Blir bara sur.

Ska inte skriva mina känslor osv på bloggen men allt jag säger är att jag bara mår dåligt av att läsa bloggar. Aja ni får väl höra av er om ni undrar vad som hänt. Har hänt some new stuff så ska sluta klaga och göra något med mitt liv så vi hörs Bajskorvar (ja, jag är omogen!) .


Åh! <3

Kollar på första avsnittet av TVD! Sååå söta! <3

Mår piss

Mår fett sämst så räkna inte med bloggning men det kan hända att det kommer ett litet inlägg! Puss

ps. Hade ingen rolig bild så det fick bli en...ja någon bild!


Bussen

Pallar nt åka buss mer! Är så jäkla trött! Men NRJ gör det bättre. Ska snart gå av så vi hörs! Puss


VÄRLDENS LYCKLIGASTE!

Älskar mitt liv just nu! Ingen anar! Men ändå finns det en sak som suger men jag tänker positivt så jag är super lycklig nu! <3
Ska sova nu för jag ska upp 6.15 så jag bloggar på bussen imorgon. Pussar!


HUNGER GAMES

VÄRLDENS BÄSTA FILM!!!!
ÄÄÄÄÄLSKAR DEN!!!!!!!

Såg den med Makaron! <3


Klippt mig

Har klippt mig! För er som Inte ser är det mycket mycket kortare!

Först är det en före bild och sen är det en efter bild! Ser ni skillnad?


Idag

Idag så blir det träning ikväll . Under dagen blir det bara att vara hemma med familjen! Har absolut nada att skriva om men kan lägga upp dagens låt eller något. Nu ska jag gå ut på altanen och chilla lite i solen så vi hörs senare! Puss
Ps. Ignorera mitt fula face på bilden! :$


Fett sämst på uppdatering!

Som rubriken säger så är jag sämst på att uppdatera! Blir bloggning imorgon! Lovar! Aja måste gå så vi hörs! Puss


Träning

Kom precis hem från träningen, jobbigt! Ska ha konditions test 2 nästa vecka. Kommer gå åt helvete men aja! Får kämpa och aldrig ge upp helt enkelt. Är en latmask så jag vet fan inte vad jag ska göra! Haha. Har äntligen lärt mig ett ett dans steg på golvet och kan näääästan gå
Ner i spagat på båda benen så Börjar äntligen nå mina mål! Aja ska sluta snacka om dans. Ha det bra och vi hörs senare
Byeeee


Lösenord, VIKTIGT!!!

Jag kommer fixa lösenords skyddat på bloggen! Anledningen är att jag bara vill att mina närmsta ska kunna kolla och för er som får veta lösenordet så vill jag att ni frågar om ni ska berätta för någon, har vissa läsare som jag inte vill ska läsa min blogg. Detta kommer fixas 21/3 klockan 15.00! Hoppas ni tyckte om att läsa min blogg så kanske vi hörs i framtiden :) <3


Kärlek

Alla som känner mig kan fråga vem! Det sjuka är att jag aldrig pratat med personen! <3


Saknar henne!

Avsnittet är bäst!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!


ASSÅ OMG!

Du betyder mest! Du anar inte! Alla minnen. DU och jag kommer alltid att stå hand i hand och ta allt tillsammans! Du och jag. Du är den somgjort mig till den person jag är idag! Utan dig hade jag varit en hemsk människa som aldrig sa vad den tyckte och osäker. Du har lärt mig älska mig för den jag är och att ingen är perfekt och att jag alltid ska älska mig själv, även om inte alla gör det. Det jag tycker är okej och att vara sig själv är det som gör en unik! Alla gånger vi legat på golvet och skratta åt små skämt om bananer. Eller gångerna då vi låg under soffbordet och kollade på mello. Elller när vi kollade på på sista Harry Potter filmen och du blev kissnödig i slutet!
Alla minnen är med dig och de kommer aldrig ta slut!
Jag älskar dig, Rocky ♥

GAAAAHH

Kan aldrig sova! Seriöst! Kommer vara jätte trött imorgon, och vi som ska åka skidor! Seriöst! FML!! :(

Lägger upp en söt bild när jag liknar Tenny i Big Brother! :)

Haha seriöst! Kolla på håret! :DDDD


Forever alone mys!

Ska mysa lite för mig själv med en muffin och lite saft ute i gäststugan! Forver Alone! :(
Ska äta lite av mina Banan och chockald muffins! Super goda! Mmmm.
Haha intressant? Ska sluta slösa eran tid ni kan lägga på plugg så vi ses alla små människor!
hahahahahahahahaha!

Skidor

Imorgon blir det skidor med klassen! Eller iaf tjejerna :P. Ska bli super kul! Första gången på året! Tyvär är det slaskigt och vatten i backen men det får gå ändå! :)
Ska snacka lite nu så vi hörs! Puss

Haha Madde this one is for you! ;)


Miley♥

Vackrast!

DOG!

Min känsla eller vad?

Info-fredag

På fredag blir det inge bra uppdatering! Under dagen är jag ju i skolan och efter det ska vi ha Auditions för fem olika filmer i våran skola (taggad!) så under efetrmiddagen blir det ingen uppdatering heller. På kvällen ska våran klass åka och se på bio (hoppas verkligen på att få se "This Means War"!). Ska bli en awesome dag verkligen så vi hörs väl någon gång under dagen! Ska försöka fixa lite tidinställda också! :)
Puss
Arkiv

Breathing


Mittbena?

Snyggt? ;)


Vill hjälpa

Vill hjälpa dig! Finns på
Min mobil 24/7 så ring bara! Älskar dig!


VIIIILL HAA!

Vll ha den här tatueringen! :D
Asså så himla coolt! Skulle det inte passa bra på min fina handled? ;)

Skuuuulan

Idag har jag varit i skolan som vanligt. Efter det så gick jag hem till Lova och fortsatte på våran kommande film! ;)
Pallar nt blogga. Har nada blogglust så vi hörs senare!

Wooooohooooo

Säääääääsong fyra kommer av den mest underbara serie är bekräftad!!!!!!!!!!!!

Jaaaaaaaaag lääääääängtar!!!!!! <33333

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1962120/images/2012/pic_192465529.jpg" class="image">


Wooooohooooo

Säääääääsong fyra kommer av den mest underbara serie är bekräftad!!!!!!!!!!!!

Jaaaaaaaaag lääääääängtar!!!!!! <33333


:@

Ett videoinlägg!
Mobba inte för jag försöker vara seriös! Men ta åt er för jag blir bara sur av sånt här!

Blogg.se...

Asså nu funkar det inte att kolla statisktiken!! SÅ sämst! :((
Aja! Och Om EMILIA J, ser detta ring/messa mig nu! :) <3 <3

Plugg

Sitter och pluggar NO till provet vi kommer ha efter sportlovet! Kommer gå åt helvete! :(

Aja God förmiddag! Haha kan ju inte säga godmorgon eftersom det är klockan två på dagen men ändå! ;) Idag blir det Mello med familjen! Inget speciellt så. I torsdags var jag ju och såg Dirty Dancing teatern! Hur grym som helst! Killen var inte så bra som jag hoppats men aja! Haha älskar verkligen dans från "the old days"! :)
Ska återgå till pluggandet! Ciao


Ingen bloggning

Sorry att kg inte bloggat! Igår var jag på Teater och såg Dirty Dancing!! Den var as bra!! Dansen var as häftig!! :)

Ska sova för jag är verkligen skit trött så jag uppdaterar mer imorgon! Puss