Shit vad pinsamt!

Omg vad pinsamt!
Min syrras kompisar kom och en av de har en blogg och mamma ba:
-Här har du en som läer din blogg! Och peka på mig?
Min syrra bara skratta! De är lixom 17!
Sjukt pinsamt! ^^
Tänkte Hissa en sak också!
Ulri Munther!
Nu har han släppt en skiva som är såååååå jäkla bra asso! <3
Lyssna på den på spotify! :)
Ps. Violas blogg (Min kmpis syrra) är http://viola.freshnet.se/ Tipasar den ;) <3

Don't you know you're beautiful

Vet fan nt vad ja ska göra! Hela livet faller i delar ner på marken där någon mossar de! Fuck Life!

Tips!

GROOVESHARK är en hemsida på internet som fungerar som spotify! det är helt gratis och detär super bra om man t.ex. Vill ha musiken från The Vampire Diaries så söker man på det så kommer det upp en hel lista!
Länk:
http://grooveshark.com/

16:e bilden


16e bilden: En bild på dig själv.

Hiss/Diss

Hej! Har ej uppdaterat idag men jag tänkte att jag kör en liten hiss o diss!
Clara
Jag vill hissa Jersey Shore! :D Älskar verkligen programmet! Bäst! Alla i gänget är bäst (Förutom Ronnie o Sam) och 4 september drar en ny säsong igång på MTV!
Clara
Bloglovin! Jag själv har bloglovin och jag måste säga att det börjar bli jobbigt! När man följer bra uppdaterare så kan man få kanske 200-400 inlägg per vecka! Darför så är det jätte jobbigt att gå igenom allting! No Offens till er som använder och gillar det men jag själv tycker det är jätte jobbigt! :(

Hiss/Diss och Dagens Blogg

Nu Har jag Hiss/Diss, Tips och Dagens Blogg!
Såhär ser "Skyltarna" ut :)
Hoppas ni gillar de!
Haregöttis!

Sent, Jag vet men den är sååå jävla grym!


15:e bilden

15e bilden: En person som du vill vara med.
Jag undrar på vilket sätt den som skrivet detta menar så jag tar en kompis som du vill vara med.

14:e bilden

14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.
<3

Glad You Came

Tkr låten e gryyym! <3

12:e bilden


12e bilden: En bild på din vardag.
tyvär kmr jag nt se så mkt av de här mer, tror jag! Jag älskar er som har hjälpt mig! Älskar er! <3

11:e bilden

11e bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.
Dessa två sötnosar umgås jag med! Mest med Corre!
Älskar er! <3

Outfit for today!

Fick nya Julia idag och det e väääärsta Tvd specialen man får adress till Ian Paul och Steven! En affisch (stav) och Nina är stilikon! :O <3
Ser ut såhär idag! :)
face
Blus H&M, Jeans shorts kappahl, Mascara H&M
Jag brukar aldrig använda smink typ men idag tog frida konformatin (stav) så jag ville vara lite extra fin :) <3

Kesha! <3

Ny Kesha låt!
Bäst! <3

8:e, 9:e och 10:e bilden

8e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv.
Hela mitt liv har varit upponer senaste året!

9e bilden: Någon i din släkt.
Min kusins dotter! <3
10e bilden: Någon du tycker är väldigt snäll.
Älskar dig! För det är du som har gjort så att jag har kunnat klara mig igenom senaste året! <33

Kände behov att lägga upp den!

Shake it up! <3

7:e bilden

7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.
Ärligt så är det mååånga bilder jag nt lagt upp

Damon

189210_230802796961314_200253083349619_630834_613807_n_large

6:e bilden

6e bilden:En gammal bild på dig själv.
6-8 år tror jag ;)

5:e bilden

5e bilden: En person som du saknar.
Saknar dig! <3

4:e bilden

4e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.
Saknar dig JÄTTE MKT!!! <3333

Face

Cha :)
BIlder på dagens outfit och facelook
Linne: H&M, Stickad tröja: JC, Jeans tights: Gina Tricot, Arband (Egentligen halsband): Present från Frida tidningen.
Ses <3