Imorgon

Imorgon drar jag till skolan vid 8.00 eftersom den börjar vid 8.30. Har Matte, musik, trä och metall slöjd och svenska imorgon.... Slutar 15.00, helt ok! Efter det kommer SPIDERMAN hit och så ska vi kolla på kaninerna och ha allmänt kul! :)
Typ det jag gör imorgon! På onsdag drar jag till fadern min och är där till på söndag (om jag ska vara ärlig är jag inte speciellt taggad). Har jätte mycket arbete (barnarbete som jag och Sara säger) att göra som t.ex dammsuga, klippa gräsmattan, kratta löv osv.
På torsdag har jag Emma träning äntligen!! As kul! Bara det att hennes styrka dödar mig............
Men vi kommer väl ha typ piruetter och sådant, vilket är det roligaste! :D
Och på Lördag kommer jag flytta kaninerna nere en våning under dagarna. Om det nu är någon som bryr sig men det skiter jag i....
Men nu ska jag få min skönhetssömn, behöver det.
Baj(s)


Mina kaniner

Hejsan, för er som följer mig på insta, vet att jag har skaffat två kaniner. De heter Miley och Nina. De är 6 veckor gamla, alltså födda vecka 28. Båda är dvärgvädurar, och suuuper söta för den delen! Nina har en päls som kallas "Madagaskar" och Miley har pälsen "japansk" som är nästan tiger liknande. Namnen kommer från Miley Cyrus för att hon är en av mina största kvinnliga inspirations källor och Nina Dobrev från The Vampire Diaries för hon också är en stor inspirations källa. Båda är då tjejer som ni kanske fattat? ;)
Jag älskar de mer än allt nu och de är pytte små. På måndag (27 Augusti) får jag börja bära de och gosa, äntligen! Jag köpte de idag (25 Augusti!) kg går ut till de hela tiden och de är riktiga matvrak! De älskar Hö och åt en full Höhäck på en halvdag! Det var lite kort fakta och undrar ni något får ni lämna en kommentar! :) Första bilden är på Miley, andra på Nina och tredje på båda tillsammans!
Bajj


stretch

stretchar just nu jätte vackert verkligen! ;)
Imorgon ska vi ta med två grejer till skolan för att typ berätta om de. Jag vet vad jag ska ta med..! Kan någon gissa? Klockan 21 ska jag kolla på Hawaii five-0 ! KÄÄÄÄÄRLEK! Näst bästa alltså... Scott Caan är beeest av alla där fast Alex OLaughin (tror det stavas så?) är inte så dum han heller! ;)
OCH BTW PÅ LÖRDAG SKA JAG ÄNTLIGEN FÅ KÖPA KANINER!! WOOP WOOP!
Ska fortsätta stretcha lite mer nu bajjj
bjuder litt!
 

..

Saknar min goskompis..........


MADDE, THIS IS FOR YOU DARLING

image

tappen jaaaoooow

Första skoldagen, check! NÖÖJD. men mitt skåp är sämst... JAJA. Snackar on the skype just nu men ska snart börja packa väskan inför imorgon osv. Ska ha någonting i drottningholms parken typ. Med föräldrarna också, kuul! -.- see you later mina små gugglor! :)
My gaal för typ super längesedan! 
 

NJA JO NJA JO

JAG KANSKE TAR EN LITEN PAUUUSSS FRÅN DENNA BLOGG SÅ JAG KAN FOKUSERA ON THE LE NOVELL. MEN DET FÅR VI SE OM JAG NU SKA GÖRA EFTERSOM JAG HAR BESLUTS ÅNGEST!!! STAY TUNED! 
 
BTW: FUCK YOU PEREZ!
 

BiBi vet vad jag snackar om

Wääääää


13 saker du kanske inte visste om mig?

Jag klarar inte av att ha håret utsläppt en hel dag! Sätter altid upp det i en toffs i slutet av dagen...
- Jag har väldigt lätt att förklara mig själv i text men betydligt svårare i ord!
- Jag älskar att lyssna på killar som sjunger typ hur gulliga texter som helst. T.ex  Taio Cruz Telling the World
- Jag kollar på film så fort jag har tid.
- Jag är en äkta ensamvarg och deppare. Jag deppar ihop JÄTTE lätt och gillar att vara ensam..
- Jag tar gääääärna hand om en vän om den behöver mig! Jag tar väldigt lätt andras problem som mitt ansvar.
- När jag är lycklig så är jag JÄVLIGT LYCKLIG!
- Jag funderar på att ge bort eller sälja min Victoria's Secret parfymer...?
- Många tror att jag gillar att ha rätt, vilket jag gör men det är en liten historia varför jag är som jag är ;) 
- Jag är sockerberoende vilket jag inte skäms över.. O.O
- Jag är så extremt taggad till den här dans terminen att det inte är sant!
- Jag gillar att sova med ett stort gossedjur när jag är hos pappa vid namn Pinky! ;)
- Jag älskar att gosa...
- Mina kuddar är som min mobil, INGEN RÖR DE!
 
 
Tror du kanske visste några men lite kul ändå? :)

LÅTAR SOM FÅR EN ATT MÅ BRA!

 
 
Jääätte gamal men låten är ju underbar *---*
 
 
 

BLANDADE KÄNSLOR

Standard grej! Är sjukt gla för det är ca 4 dagar kvar tills jag får mina bebisar Nina och Miley! Men sen har jag ju det som gör mig sad som vanligt you know? Men jag lägger hellre min energi på saker som är viktigt som min SPIDERMAN <3 Love you gosegris ^^. nu ska jag njuta, lyssna på lite skön musik och bara ha kul de sista dagarna på lovet! Vi hörs snart gugur bajbaj
Nu så står det mer än forever på skorna...

Good Time

Idag drar jag in till stan och möter Sofia. Vi ska ha det gött och skönt och vara en liten pytte stund på ung! Ska bli jätte mysigt! Jag har känt Sofia i näääästan hela mitt liv! Alltså ca 11-12 år. Jag drar dit vid ett-två typ. Ska handla lite också! Men sen på tisdag tror jag ska in till stan med mamma och köpa lite grejer till skolan och väska också! :) Hörs senare!


OJ

Gjort något dumt. Not good

11 days

räknar ner! woop woop! Idag drar jag till Ung08 med sköna människor och träffar förmodligen en del där också. Kommer bli bäst!!! Men jag berättar mer senare när jag kommer hem. Lots of love, CLARA THE HAPPIEST HUMAN ALIVE!!! 

TACK MAMMA OCH DICK

TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK <3 <3 <3

Tack världen

Jag var ironisk till rubriken, för de som inte är helt efterblivna visste ju att det var min namnsdag igår (klockan är 02.00 på natten!) och de som grattade mig var Mamma, Dick, Pappa, Frida, Lova och Tindra! Tack tack tack! Fick Ingeting av någon heller.. Tack återigen!
Bilden får förklara hur jag känner. Och det var den 12 augusti och det var Clara/Klara dagen! Tack alla som grattade och resten kan bajsa.


SÅÅÅ GULLIGA ATT JAG DÖÖÖÖR

Naaaaawwweee


LML

ALLT ÄR BÄST NU! ÄÄÄÄÄÄLSKAR ATT VARA LYCKLIG! Taggar Ung, har löst alla mina problem. Det enda som saknas är en kanin! Iaf så är allt på top och mår bara bra. Jag gråter inte av musik utan jag ler bara! TAAAAACK, den som nu fixade det. Aja nu så ska jag väl berätta vad jag har gjort under sommarlovet och svaret på det är landet. Så jävla tråkigt det har varit, förutom när kompisar har varit där. Då har jag bara njutit. Men jag 12 dagar på mig att bli lite mer svenne brun nu till skolan också. Har fått min klass lista nu btw. Den var väl sådär. Jätte glad över att jag kom med Alicia och Lova, men jag hade några fler jag ville komma med. Men vi får hoppas på det bästa! Längtar sjukt nog till skolan och jag hoppas det finns några snyggingar i klasserna nu också ;) Haha nej men jaja. Vi är 24 stycken i min klass, 12 tjejer och 12 killar. naaajs ju! Ska bli kul med spanska för då kan man prata med syskonen utan att föräldrarna förstår! :)
Ha det bra så hörs vi sen!
 
Btw. Bild grejen på blogg.se är nedstängd så kan inte ladda upp bilder.

Favorit låten.

 
Som sagt gillar jag inte honom, men lyssna på texten. Alltså jag dör för den här låten. <3

UNG08

ALLTSÅ VARFÖR SKA MIN MAMMA VARA SÅ PANTAD ATT HON INTE ENS KAN SVARA PÅ FRÅGAN!?!?!?!? DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP