Mobilbloggning

Hola! Sitter just nu hemma hos pappa och fixar inför imorgon :D hörs senare puss


Iphone 4s

Wiho! Fick en IPhone 4s! :D Trodde det var 4 men det blev 4s haha! :D Aja har fixat och det ska bli bättre uppdatering! <3 hörs snart puss :*

Igår - Bubbel Trubbel kväll!

Amanda kom inte med för bilden var för stor men vi hade jätte roligt iaf! :D
Förlåt! Kommentera om ni vill att jag tar bort! :D <3 men jag måste erkänna att jag var vackrast! :/ <3

Days with us ♥

Absolut inte alla bilder på oss men några! 

Skolan next

Snart drar jag till skolan :) Ska typ städa och greja idag, as skönt!
Outfit:
Blus/ingen aning// Linne/JC// Jeans/Stadium//

Bubbel Trubbel 4-ever! ♥

På onsdag bli det tjejkväll med tjejorna längtar! Ska sova nu så hörs imorgon puss! <3

Redo to go

Nu har jag fixat mig. Och städat hela rummet --! :)
Jeans/Stadium// Blus/Vila

Grymmaste låten! ♥


Miley på CNN! ♥

Tumblr_lw5frigq571r00klmo1_500_large
Normal_017_large

Mange Bjuder

Hahaha ääälskar! :D

Min outfit idag!

Haha vad fin jag är -.-" <33 Aja men vad tycks?
Kavaj/H&M// Blus/M&M// Halsband/H&M// Jeans/Stadium//

JAAAAAAAAAAAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!!!!!!!!!!!!

DET HÄR ÄR ROLIGASTE KLIPPET PÅ YOUTUBE NÅGONSIN!!!!!!!!!!!! <3333333333333

Yes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AHHHHHHHh! Är så glad! Ska äntligen få KLIPPA MIG imogon!!!!!!!!!!!! <3333333
Komemr klippa håret kort ;) Haha vet inte riktigt vad jag ska göra. ska lixom låta frisören ta hand om det. Hon får fria händer haha :D
aja är så glaad just nu! Längtat super länge nu!
Kramisar
Det här håret kommer försvinna (kanske) imrogon! <3

As grym låt <3

Äääääääälskar <333

ÄLSKAR DE SÅ OOOOOTROLIGT MYCKET!!!!!!!!!!!!!!