Taggar sjukt mkt inför imorgon! Har haft d...

dsc02567 (MMS)

Taggar sjukt mkt inför imorgon! Har haft det super nice idag! Ska sova nu men jag bjuder på en liten bild på priserna ^^)


Maddieieie här!

Tja!
Clara kommer fixa saker med sin danstävling ikväll, så jag tror inte att det kommer bli bra update från hennes sida ;)
Men tur att ni har mig!! Sitter och redigerar bilder just nu, synd att jag har så få bilder.... :/
Menmen! Får gå ut och fota snart med Clara eller Hanna :P (Hanna=en av mina bestos;))
Men nu ska jag lyssna på spotify och kolla på Pretty Little Liars! LOW IT! :D
BTW CLARA: Ghost world var inte så bra som jag trott :/ men det var ändå asbra för TVD kan INTE vara DÅLIGT

OMÖJLIIIGGTTT!!!!

/Maddeeieiieieiee
Miiig ↑ för er som inte visste hur jag ser ut ;)

OMFG!

I AVSNITTET "GHOST WORLD" KOMMER LEXI TBX!!!!!!!!!!!! <3
GLAAAAAAD!

Min kanin är den bästa<33333 Kanin+Marsvin...

dsc02399 (MMS)

Min kanin är den bästa<33333 Kanin+Marsvin=BÄST :*


Första gången :D

Nu tänkte jag för första gången köra en:
Kom igen nu! <3

För er som är galna i samma sak som jag :D

 


Musik

As bra låt! Satt och typ tok sjöng låten igår i bilen med Agnes, Felicia och Emilia från dansen! :D <3
Pallade nt redigera om den ;) <3

Nämen där ser man

På bilden är det Malese Jow och Steven R McQueen!
Ps. Malese är med i Nickelodeons tv serie "The Troop".(fast det är fett sämst!)

Ny Kategori

 you are my only friend…
Lägger ju upp så mycket med TVD att den fär en egena kategori! :D

You Need Me, I Don't Need You

Ed Sheeran är bäst!
Han e bäst!

Jennette McCurdy!

Så jäkla grym på att sjunga! :O
hon e as grym! :O