what the words

lägger in många lugna låtar typ men den e väldigt vacker! <33w

EVERY TEARDROP IS A WATERFALL

dagens låt :D
tycker den är enormt fin!!! <3333

hair

har varit på ngt ställe där frida fick frga sina ögonfransar :) Det var darör jag nt bloggade :D
Byxdressen är från H&M och halsbandet är Fridas :)
jag platta luggen som ni kanske ser ;) jag har typ super rakt hår men luggen blir typ svängig som ni kan se:
och darför så plattar jag nu luggen! Håret ser faktiskt mycket bättre ut (enligt mig!) aja bloggar sen! :*

lite bilder från dagen

3 bilder får duga ;) aja hej så länge!

Ny Idol typ :P

Här i min nya idol typ ;)
SANTANA FRÅN GLEE!! Hennes riktiga namn är jue Naya Rivera :D
aaaaa IAF, SÅ ÄLSKAR JAG HENNE!!!!! :D<333333333
Naya Rivera
Naya River
Naya Rive
Naya Riv
Naya Ri
Naya R
Naya
Nay
Na
N
Na
Nay
Naya
Naya R
Naya Ri
Naya Riv
Naya Rive
Naya River
Naya Rivera

Jag e Hemma, Hemma!

Chaba, Jag e hemma nue! jag gjorde ett inlägg! Wiihoo, Bäst jag e ! Ne men jag var upptagen hela tiden elr tråkade och glömde totalt bort! :) men lite bilder:
Love u Kanin! <33
gjorde den själv! :P
Njut av livet ! (baklänges)
så såg jag ut på midsommarafton
failad bild men jag ville visa klänningen :) Det är den jag köpte rån Cubus 99:- och ett flätat brunt skärp från H&M som jag fick när jag köpte ett par Chinos :)
också failad bild på moi idag :)
o jag i bilen <3

Hejsan hoppsan, du som läser detta inlägg!...

dsc01636 (MMS)

Hejsan hoppsan, du som läser detta inlägg!:d jag vet att jag nt har bloggat ngt men jag har nt haft blogglust för ja gör ju inläggen via sms :) aja bilden är på mig o kanin<3 LOVE U !! :* <33 Herrå!!


TNX! <3

Mamma köpte en till klänning till mig från Cubus som ser ut:
och så här ser jag ut idag :)
:D

shoppat :D

dagens facelook
outfit :D
Det jag har schoppat ;)
linne, Cubus 79 :-
en enkel vit klänning till knäna, 99:-
Det var halva priset på en vägg typ såå aa ;) men de här kläderna var nt det :*

Dagens låt



kanske inte bra i början men blir bättre och bättre, LOVAR! :)

Asså seriöst vad lågt Haha!! Asså det e en...

Asså seriöst vad lågt Haha!! Asså det e en grej som e lite sjuk...:d men förklarar någon gång<3 puss! Och Juste ska på bowling party så bloggar väl nt så bra idag!


outfit :D

min outfit för dagen ;) menTindra kmr snart så då ska vi hitta på lite grejer x)
vitt linne, H&M. Rosa linne, Gina Tricot (det ser orange ut men det e rosa! ) Svarta shorts Lindex.
kommer nt ihåg vad dekosta men det var typ 60-100 kr ungefär ;)

Om jag skrattar fast du inte är så kul

älska!
den e så fin!

jag å min tårtbit!

haha gissa ifall jag har tråkigt! :P

WEEEEEEEEEEEHOOOOOOOOOOO

IDAG SKA MADDIE SOVA ÖVER :D SKA TA ÅNGA BILDER O ALLT!!!!! Bild på dagens facelook kmr här!
haha schnygging ;) aja ska sola lite puss<3

pics

flumm bilder
haha det var några bilder det :) HERRÅ :DDD

COMPUTER

JAG BLOGGAR FRÅN MIN NYA DATOR :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD <3333333333333 Bilder på dagens outfit o facelook :)

hihi^^ det e jag idag det! :* o kram!

PS. Kmr kanske nt fortsätta blogga för min mamma vet ju nt om att jag gör det o hon säger att jag nt får blogga så aa vi får se!

I denna kasse ligger min DATOR:d<333 äntli...

dsc02311 (MMS)

I denna kasse ligger min DATOR:d<333 äntligen:) bloggar från den senare:* puss^^


Älskar sommaren, men vintern mer<3 Cha c...

dsc02308 (MMS)

Älskar sommaren, men vintern mer<3 Cha cha<3 ni vet ju att jag lovade grym uppdatering, men jag fick förbud när jag rätt o skrev min novell :/ så ja sista inlägget då:* men imorgon ska jag få min dator och så ska jag klippa mig:d åka berättar mer imorgon duss o dram