Is'nt she lovely

Naaw! <3

Vampyren :P

Chaba :) Idag har jag varit med Madeleine T och Lova och vi gjorde en Tv-Serié som handlar om en vampyr, typ^^
Men Jag är så gal1 glad över att Foki ska öppna webbutik! Med ALLT! Så sjukt glad för hon har ju hur fina käder på sig och hon gör ju ätte coola mobilskal också :D aja Hoppas ni har haft en underbar dag!
Så här ser jag ut idag

och mitt face


Hej bloggen<3 jag är ju bortrest så jag km...

Hej bloggen<3 jag är ju bortrest så jag kmr bara blogga lite då och då från mobilen:) åka imorgon blir det beachen ^^ kram Clara


Hej:d jag sitter i bilen nue. Vi är på väg...

dsc02402 (MMS)

Hej:d jag sitter i bilen nue. Vi är på väg hem. Jag har köpt ett nytt headset fast den passar nt min mobil så vi fick köpa en till som man kopplar in typ:p bilen har gått sönder så pappa fixa den så vi iaf kan åka hem! Ses när jag e hemma! Bye<3


Hej bloggen:) igår var jag i något köpcent...

dsc02393 (MMS)

Hej bloggen:) igår var jag i något köpcentrum och provade lite kläder från H&M som ni kanske ser på bilden :p idag åker kanske jag hem för stella är sjuk:( aja ses<3


Nighty Nighty sunshines!

Herrå :) Lägger mig nt riktigt ö
ännu men ska stänga av datorn! Kmr nt sova så bra, för grannen har fest typ så det suger! aja Och ni får en bild på dagens mys outfit ;)
mag tröja från zara och shorts från stadium :) TTyl

Todays song :P

Ulrik Munther<3333333

Update

hej hej. kmr nt blogga mkt idag för vi ska typ åka till hässelby elr något så vi får se när jag uppdaterar! :D
så ser jag ut :)
Klänningen köpte jag i Grekland för typ 3-4 år sen! :)

bada

Dt blir nog inge bad idag! För det klarnar typ nt upp så aa :D aja då får det bli dataniadg då ;) Osocial, Ja tack :P haha! men vi kanske badar sen på eftermiddagen :) Vi får lixom se.
så ser jag ut idag då

Kläder o lite annat!

kmr inte ihåg priset så jag skriver bara vilken butik!
Frida sommar special!
Fortsättningen på mina 2 favorit böcker! :D
kofta från Zara ser nt så bra ut på bild men e typ skit snygg på!
shorts från Zara
Blus från Massimo Dutti
enkel tröja från Zara
Linne från Massimo Dutti med en Rosett på ofc!
o en sjal från Zara ;) Haha allt är från mina 2 favorit butiker (Cubus är en av mina favisar också)!


Stan

tjenare :D Jag sticker till stan om en liten stund när jag har klätt på mig! så outfit bilder kmr sen men såhär ser mitt face ut! ;)
kmr hem om några timmar gör kanske ett inlägg med mobilen ;)

Tjena

Tjena Tjena igen :) e hemma o åt typ skit tidig middag från macedonken ;) nu sitter jag o mumsar påett wienebröd (stavning).
TTYL

Hej hej alla som sitter med en dator framf...

dsc02372 (MMS)

Hej hej alla som sitter med en dator framför sig:d det e Ellinor på bilden och det e hennes landställe jag är på:) jag åker härifrån på lördag och så sticker jag till landet. Ses sen <33