Cha cha bloggen:p skriver väldigt tidigt f...

dsc02292 (MMS)

Cha cha bloggen:p skriver väldigt tidigt för att ni fick ju inge inlägg igår! Men jag var på party på hann liksom nt :/aja idag ska vi ha gäster o jag ska försöka hitta en kompis under dagen<3kyss


dagens låt!

as grym låt! <33333
kmr aldrig sluta älska den!!!!!!!!!!!!!!!!<33333333333

Pasci här again!!:*:) Jaja på klubben, är ...

Pasci här again!!:*:) Jaja på klubben, är jag och clara men iaf så vet jag nt vad jag ska skriva jaja Herrå


Mina glasögon<33

dsc02264 (MMS)

Mina glasögon<33


Cha cha bloggen:p sitter på klubben o ska ...

Cha cha bloggen:p sitter på klubben o ska snart hem. Kommer göra massa inlägg!!<33:d duss o dram:)


Jag och mitt entré band på armén:d har täv...

dsc02230 (MMS)

Jag och mitt entré band på armén:d har tävlat hela dan. Gick nt vidare till semifinal men gick vidare en gång iaf!! Ska ha en hej dag på liseberg imorgon<33 söt gött:)


Pappa o jag är på någon resturang i stan :...

dsc02220 (MMS)

Pappa o jag är på någon resturang i stan :D <33 ses !! :* pöss!!


dagens låt! :)

skit bra! :)

Jag och clara!! ///Pasci:*pöss på er då!!

dsc00179 (MMS)

Jag och clara!! ///Pasci:*pöss på er då!!


Hej alla läsare!! Pasci här som mobilblogg...

Hej alla läsare!! Pasci här som mobilbloggar från Claras mobil... Vi är på klubben (vårt fritids). A men hur som havet så hade vi friends-dag idag, clara är friends och någon annan kille i vår klass!! Jaja ska skaffa blogg snart!! ///Knäppa Pasci


Heii:) ifall ni undrar Vrf jag nt bloggar ...

Heii:) ifall ni undrar Vrf jag nt bloggar så e det något jäkla fel så det kommer nt upp jag har gjort flera inlägg men de har nt kommit upp på flera timmar:( bye<33


bra låt, men skum musik video :/


Har är stella med sin festis. Själv sitter...

dsc02208 (MMS)

Har är stella med sin festis. Själv sitter jag och dricker fanta exotic:d vi väntar på att ta pass foto:/ JIPPI lixom det e ju 65 pers innan:p<3 puss