Helgen

Helgen har varit awesome *tummen upp smiley*. I fredags eftermiddag kom Ma Boo Maddie hit och sov här. As nice! Sedan på lördag kväll gick jag hem till Cajsi och plugga sedan gick vi hem till mig och gjorde massa saker till klockan 23.00 då hon gick hem. Sedan så idag har jag tränat.. Inte speciellt kul om jag får vara ärlig. Dog först av uppvärmning och styrkan sedan så skulle vi göra olika slags kickar osv och jag mådde så illa så jag kunde knappt göra något så min dansläare blev lite sur och så efter 90 minuter sa jag till henne att jag inte mådde bra så hon sa att jag fick sitta. Men jag är ej sjuk utan jag hade mat/energi brist så ja..........! Åkte hem med en fot som gör ont och sedan åt jag soppa och våfflor. Efter det har jag duschat och kollat på Solsidan, och så hjälpte min syster mig med Spanskan också! Suuuuuper skönt! Men imorgon ska jag till stan och kolla/köpa vinterjacka och lite andra saker. Ska kanke köpa en orange tröja och orange ansikts färg som jag ska använda till fredag då det är Halloween fest för hela våran skola. Ska vara en pumpa om det nu funkar.. ;) Åker till min pappa på onsdag också. orkar iiiinnteeeee.. Life is a bitch! Slut för mig pussar till dig som läser det här :)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback