en sak bara

Har ni tänkt på hur in princip ALLA tjejer drömmer om killen som smsar godnatt och ringer dig det sista han gör innan han sover. Gör allt han kan för att få dig att vara glad. Skickar random gulliga sms och köper små fina saker. Han som kramar dig bakifrån och som man kan kramas med i timmar. Han som lyssnar när du pratar och stöttar dig. Han som kommer till dig klockan 4 mitt på natten bara för att kunna mysa med dig. Alltså det är så sjukt irriterande! Det kan fortsätta i en fet lista och man blir ju på depp humör av att bara läsa det där. Men det värsta är när man ser killen man gillar behandla någon annan tjej på det sättet man själv vill bli behndlad. Hemskaste känslan.. Hur som helst så hoppas jag inte att jag är ensam om detta!! Kram
/Clara
 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback