Nu får det vara slut med detta....!!!

Orkar inte mer så ska skriva en sådan fjortis text om ni som kallar er "Directioners"... :@ 
För er som inte visste det finns det inom Fandomen olika grupper, "Directioners", "Directionators" och "fansen". Själv hör jag hellre till fansen än de andra två.. För det första, sluta säga att ni är Directioners när ni iinte är det!! När ni inte kan stava deras efternamn, inte vet när de fyller år, när ni inte kan deras låtar, varför då låtasts att ni är deras största fans. Deras största fans är de som flahsar om jag ska vara helt ärlig..! De som är Directionators är de som just inte kan det jag skrev ovan. Det känns lite fel när ni går runt och de ända låtarna ni kan är det mesta av What Makes You beautiful, One Thing, Little Things, refrängen på Gotta be you och lite på några andra låtar. Och så går ni runt och tror att ni är värsta super fansen för det. Sluta snälla. Alla har sina olika åsikter, och detta är min! Vill bara skjuta dessa människor! Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Tindra

Va det där menat mot mig? <3

2012-11-22 @ 23:00:49

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback