Ska bara skriva av mig lite..

Allt man ser av dig är 20 lager av mascara. Jag har skrivit allt, både gott och ont, och vad får jag tillbaka, inget jävla skit! Så fort din bästa kompis är borta då är jag världen men när hon är där är jag bara en person av dina 1000 facebook kompisar. Vi vara så nära, det var du och jag mot världen men saker förändras. Problemet varför du får allt skit och har levt med det är för att du addar folk på facebook du inte har en aning om vilka de är, Börjar chatta, börjar lita och sedan lämnar du de. Du säger sedan att alla lämnar dig och du mår så jävla dåligt. Men du ser själv inte att det är ditt fel? Vad är problemet. Du måste bara slut ljuga och vara dig själv ingen annan. Du mår inte bättre av att skriva gulliga saker och hjärtan hela tiden. Du får inte mer självförtroende och du blir inte bättre!
Och dettta är till FLERA personer.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback