Tillbaka!

 
Jag kunde inte logga in på min blogg förut, men nu är det fixat! tack gode gud! :)
Idag ska jag iväg till bromma blocks för att handla lite till min nya kanin som hela familjen (mest Stella) har fått. Är inget stort fan av Ludde som han heter. Olika anledningar osv. Men en annan grej är att jag skulle ju samla ihop pengar till två kaniner och guess what, det är bara 753 kronor är kvar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Är så lycklig just nu! :D
Så nu ska man bara kämpa! Lyssnar på härliga låtar som får en att må bra just nu! Skönt. 
Ska återgå till kudden nu så vi ses senare!

Kommentarer
Postat av: E M M A

Svar: Tack så mycket! :D Har köpt den på Accezories :)<3

2012-07-04 @ 15:48:32
URL: http://justkeepitup.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback