En grej

Kollade Kissies blogg för en stund sedan och såg videon under med Danny & Lazee. Jag måste säga att låten är bra, och jaaaaa jag vet vad texten handlar om osv. Men jag tycker bara att Danny verkar vara lite dryg som person, ni vet det här med Loreen osv. Och... asså jag vet inte hur jag ska sätta ord på det men det funkar bara inte! Låten är bra men nej Danny.
Och i videon syns ju, Miss World Sweden, Alice från svenska toppmodell, Jamilla från svenska toppmodell, Klara från svenska toppmodell, Jenny från svenska toppmodell, Izabella från Vakna med the voice, Dessie, Paow, Bingo och Katrin.
Vad tycker ni? ;)
(låter som värsta tönten (hahaha))
Sen måste jag säga att tjejernas kroppar är ju faktiskt att dö för!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback