dads house jao

Sitter nu hemmas hos fadern i källaren medans systern tittar på Jönsson ligan. Är ju inge bra på tv idag!? 
Idag har jag bara varit hemmat och tagit det lugnt, städat och fixat! Skönt! Imorgon drar träningen igång igen då det blir powerwalk med stavar (stavarna gör så att man bränner nästan upp till 50% mer och det är betydligt jobbigare belive it or not!)
Ska bli lite skönt att dra igång träningen och så blir det äta nyttigt! 
Ska vara hos min pappa i ca. 2 veckor nu och vi har sjukt mycket planer! Vi ska bland annat åka till Kolmåden, Vattenland, Bio och sedan blir det Viking Line med Extra mamma, Syster, och lilla systern. Jätte taggad!!!
 
Jag ska försöka lägga ut bilder från pappas systemkamera osv när sommarlovet är slut eller tidigare. Kan hända att det kommer bilder i helgen! 
Kram
Gammal bild tagen med min digitalkameran för information. 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback