Miley Cyrus ♥ (igen!)

Nu blir det massa Miley Cyrus grejer för jag ska visa att hon faktiskt är hundra gånger bättre än ni tror! ♥♥
Här hjälper hon barn att kunna höra! Hon lägger ner sin tid på barn och vuxna som faktiskt har en chans att kunna sjunga och höra. Hon ger alla en chans. Så ingen kan säga att hon är dum i huvudet osv. Ja, alla har rtt till sina åsikter men döm inte någon för ett misstag eller skalet. För det är insidan som räknas, right?
Ja, hon kanske röker. Men hennes nyårs löfte är att sluta. Hon kanske festade lite för mycket på sin födelsedag. Men hon har levt exakt hur alla förväntar sig av henne hela livet och försökt vara perfekt så hon behövde en paus. Hon har inte den perfektaste kroppen, men hon är stolt över vem hon är. Så Miley Cyrus är precis som alla andra! Älskar dig Miley! ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: MADDIEEE

OMG! Jag dog lite när jag läste vad du skrev! Så jävla sant! Miley är awesome, perfekt och underbar på alla sätt och vis!!! Älskar henne sjuuukt mycket!!!! <33333

2012-01-23 @ 23:10:34
URL: http://maddieg.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback