Bebis

Hallå i lignon skogen, haha men hej. Sitter och smsar med bebis! :) <3
Älskar dig! :*
Helt Random kanske men jag läääääängtar som fan tills klasslistorna för skolan jag ska börja i till hösten kommer! De ska typ komma i vår. Vill komma i samma klass som ganska många men vi får se! Taggad!
Det är danstävling snart oxå! Har övat ap mycket på paren. Inte lika mycket i singel, men upp i silver ska jag! Sen i vår ska jag börja tävla i Hip Hop oxå. Det är typ som street. Och för er som inte fattar något kan bara läsa klart meningen så snackar vi om något annat! :) <3
Håller på med matteläxan sen ska jag spela sims och försöka göra ett apamegasuperfint hus!
Och ja jag är udda, no comments! xx
för några dagar sedan när jag fick den! Skiiiit glad var jag! Sitter och dunkar på högsta volym just nu! :$ <3

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback