Forever Alone

Just nu är jag ensam, som vanligt men ska ringa min valentine snart! ;)
Den får ni klura på lite! haha
Aja just nu lyssnar jag på tävlings musik och övar på Hip Hopen och Discon. Ska stretcha lite också!
Btw, så har det kommit ut nya regler också för er som inte visste (dans!)!
ALLA TÄVLINGSDANSARE!
Från och med 12/2 så sker det lite ändringar bland reglerna. Pricksystemet kommer vara detsamma på rikstävlingar så som på regionstävlingar - alltså kommer det enbart krävas 3 par eller dansare på en rikstävling för att 1:an ska få prick.
Sedan är det även så att alla dansare i bronsklassen kommer att få ha samma rörelseregler som Silver, Guld och Star. Det vill säga att i Bronsklass får man göra hopp, golvkoreografi, kickar osv. Men får fortfarande inte ha glitter!

Så nu får man kicka, göra hopp och gå ner på golvet i brons!

Aja ska fixa lite nu så vi hörs senare xx

Disco SM förra året! <3


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback