Damp inlägg, varning för lite depp och ett utbrott

För er som känner mig tillräckligt väl borde veta att jag tar ALLT personligt! Säger någon idiot eller dum huvud så är det inga problem,
Men klagar någon på mig så tar kg det sjukt personligt! Jag börjar uppfatta det som om att folk tycker jag är dum i huvudet och att jag är konstig. Sedan jag var tre år har jag haft extremt höga krav på mig själv. Jag har det svårt i skolan med koncentration och så men jag nöjer mig egentligen bara om jag har minst ett B i varje ämne. Och tro mig jag kommer få F i allt förutom träslöjd och engelska. Det är svårt och jag är trött hela tiden så jag kan verkligen inte koncentrera mig, då blir jag jätte besviken på mig själv, sen blir jag irriterad på andra och så klandrar jag mig själv ännu mer. Förlåt för damp men jag är bara trött på hur visa som känner mig har ett beteende mot mig som de borde veta att jag mår dåligt av. Så jag klarar defenitivt att höra idiot eller är du dum i huvudet men inte att jag har fel på en svensk grammatik fråga eller att jag är dålig på en lek, då blir jag ledsen. Tack för mig och dammen är över! :P


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback