Blogg tips:

Vill tipsa om min kusins blogg! Lina som hon heter (ni kan läsa mer om henne på hennes blogg) åkte till USA, Ohio i somras och hon ska vara där i 11 månader totalt. Hon har då en blogg där hon skriver om allt i skolan som Homecoming, Vollyboll matcher, Shopping osv. Vill beställa lite kläder från henne tror jag..........^^ Men det är verkligen jätte kul att läsa hur annorlunda det är. Saknar henne jätte mycket dock för jag och hon är rätt så tajta kusiner. Kollar bloggen varje dag. Hon uppdaterar inte jätte bra men bloggen är gryym! Men Bloggen heter hur som helst: http://linaiohio.blogg.se
Bilden tog jag när vi höll överrasknings festen för Lina i ssommras. Saknar.. <3

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se den)

Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback